Friday, February 15, 2013

Afirmaciones para el exito y el trabajo


Para hacer afirmaciones más efectivas, pon en acción toda tu energía positiva, escribiéndolas y leyéndolas con frecuencia. Visualiza lo que quieres crear e infórmalo en tus afirmaciones. Una vez que dejes de actuar desde una posición de escasez y pobreza, comenzarás a crear condiciones fértiles para tomar decisiones más efectivas, identificar oportunidades y atraer Abundancia y Prosperidad a tu vida.

  • Siempre trabajo en un lugar armonioso, con buen horario y bien pagado.
  • Mi nuevo trabajo me está esperando.
  • El trabajo perfecto para mi, se presenta facilmente y sin esfuerzo.
  • Soy feliz haciendo mi trabajo.
  • Cada día mejoran mis habilidades en mi trabajo.
  • Aprendo a diario mejores estrategias.
  • Soy una persona cumplida.
  • Conozco muy bien mis objetivos.
  • Cada día me beneficio más económicamente con mi trabajo.
  • Comparto mi conocimiento con los demás.
  • Mi riqueza es el fruto de mi trabajo.
  • Hago lo que me gusta.
  • El éxito es un estado natural en mi vida.
  • Tengo la capacidad de triunfar con mis proyectos.
  • Merezco triunfar y vivir una vida exitosa.
  • Comparto con otros mi conocimiento.
  • Sé muy bien donde quiero llegar.
  • Creo en las habilidades para realizar mi trabajo.
  • Me siento orgullososo(a) del éxito en mi trabajo.
  • Tengo el trabajo perfecto para mí.
  • Atraigo nuevas oportunidades en mi trabajo.
  • Trabajan conmigo las personas adecuadas.
  • Soy admirado(a) por las personas a mi alrededor.
  • Siempre tengo lo suficiente para cubrir mis necesidades.
  • Elijo abrirme a la abundancia.
  • Elijo gastar sabiamente.
  • Se que siempre hay suficiente de todo.
  • Estoy agradecido por toda la abundancia que tengo en mi vida.
  • Espero ver cada día mas regalos de Dios.
  • Amo la prosperidad, me abro a la prosperidad.
  • Bendigo la prosperidad que tengo y la veo como se acrecenta.
  • Elijo sentirme próspero.
  • Elijo sentirme cuidado y protegido por mi fuente divina.
  • Elijo creer que esta situación cambiará de la noche a la mañana.
  • En todos lados veo evidencia de que sí existe la prosperidad.
  • Me veo como una persona exitosa y satisfecha.

Afirmaciones para atraer dinero

  • El dinero viene a mi vida de manera fácil
  • El dinero es un afluente normal y permanente en mi vida
  • Puedo atraer el dinero que necesito de manera sencilla
  • El dinero es un recurso ilimitado de nuestro universo
  • Vivo en un universo rico, hay más que suficiente dinero para todos
  • Merezco vivir bien económicamente
  • Mi riqueza tiene su fuente en la infinita abundancia de mi universo
  • Me siento una persona productiva, todo cuanto hago retorna riqueza a mi vida
  • Mis ingresos aumentan constantemente
  • Doy gracias a la vida por el caudal de riqueza que ha puesto en mi camino
  • Siempre gasto mi dinero sabiamente
  • Tener dinero me convierte en una mejor persona
  • La riqueza es un bien material y espiritual en mi vida
  • Atraigo a mi vida toda la riqueza que deseo y que merezco
  • La riqueza es mi amiga y mi aliada
  • Abro las puertas de mi vida a la riqueza infinita del universo
  • El dinero me da la libertad y la tranquilidad que complementan mi felicidad
  • Gracias universo por toda la riqueza y el dinero que pones en mi camino
  • Mis emociones y pensamientos están perfectamente alineados con la fuente de riqueza ilimitada del universo
  • Estoy abierto a recibir toda la riqueza que el universo desee darme
  • Elijo vivir una fabulosa vida de riqueza
  • El dinero que llega a mis manos viene para ser multiplicado y llenarme de felicidad
  • Todo el dinero que tengo trabaja para hacer de mi vida un camino de amor
  • El dinero es un medio maravilloso para vivir una vida llena de amor y de altruismo
  • El dinero llega a mi incansablemente por múltiples fuentes
  • Siento un gran amor por mi prójimo sé que siendo rico puedo dar lo mejor de mí a quienes me rodean
  • Las ideas para hacer dinero llegan a mí fácilmente

Eliana EL


Upper Intermediate Level - Increased Understanding and Communicative Competence


Speaking

Upper intermediate level English learners have gained more confidence and can deal with a wide range of speaking situations. They generally have begun to become extremely proficient in expressing their opinions on topics they find interesting, or when speaking about their work. They can generally express their opinions on most topics, and ask more detailed questions when engaged in conversation. At work, they feel confident in their abilities to contribute to the conversation. Pronunciation only occasionally causes comprehension difficulties for others.

Writing

English learners at this level can perform most basic tasks with confidence. They have begun to use more complex structures and appropriate linking language in more extended passages. In academic and work situations, they are able to write more extended passages such as short essays, or one page memos.

Reading

Learners at the upper intermediate level begin to explore their own interests in more extended reading passages, or even in short stories and novels. They still need to use a dictionary from time to time, but can increasingly learn new vocabulary through context. They are proficient at skimming and scanning, and perform well in most comprehension activities.

Listening

Learners feel more comfortable with longer listening periods, even if they do not understand every word or phrase. Their grasp of the gist of most conversations help them understand longer formats such as movies, longer interviews etc. They have very few difficulties understanding and participating in one to one conversations.

Lower Intermediate Level - Increasing Communicative Skills


Speaking

Lower intermediate level learners can use their English to complete most simple daily tasks such as asking for more information in shops, asking for recommendations in restaurants, asking for assistance in a hotel, etc. At work, English learners can provide basic information about tasks as well as ask for clarification. Learners still have difficulties in expressing extended opinions or using a wide range of vocabulary and structures to dig further into specifics. Pronunciation does not cause incomprehension, but can still provide difficult for interlocutors.

Writing

Learners at this level can write simple letters and e-mails explaining their current situations, as well as describe past events. Tense usage, while still not fluent, is generally clear in terms of past, present and future. Lower intermediate level learners can write some more extended passages, for example asking details about a certain topic, but will use only basic linking language in their written communications.

Reading

Learners at this level can read simple texts, understand gist of newspaper or magazine articles, but still have difficulties with detail. They can understand most service sector texts such as menus, bus and train schedules, brochures, etc. without much difficulty. They have begun to read more extended materials, but still have difficulties with vocabulary and deeper comprehension.

Listening

English learners at this level can deal with most basic situations such as asking for directions, responding to simple questions at work, etc. without having to ask for much repetition. In these common situations, they expect certain vocabulary and phrases and are familiar with usage. They still experience difficulties when listening to the radio or watching TV, but generally can understand the gist of the topics discussed in these formats. 

Beginning Level Basic Communicative Skills


Speaking

English learners at this level can performs simple tasks in English such as ordering food in a restaurant with the help of visual aids, as well as complete simple transactions in shops. Learners can also provide basic explanations about themselves such as stating where they are from, their marital status, their current employment status, etc. Learners at this level can respond in many basic situations, but find difficulty in expressing and / or inquiring about further detail. Learners have noticeable pronunciation difficulties that can at times hinder their ability to be understood by others.

Writing

Learners at this level can fill in basic forms and complete simple written tasks such as writing a description of their daily routines, or completing a simple e-mail requesting or providing basic information such as meeting place, time, etc. Learners at this level tend to use simple sentences that lack complex structures such as clauses, generally with a lack of linking language. They also tend to make basic mistakes in tense usage even in basic narrations.

Reading

Learners at this level can scan for specific information such as TV schedule times, use bus schedules, etc. Learners have difficulties reading extended texts, but can generally understand the gist of very simple reading tasks.

Listening

English learners at this level still have great difficulty in understanding anything more than specific information such as time, location and topic. They can understand simple conversations and listening selections after multiple repetition to complete in-class tasks. 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...